FANDOM

Sebastian Mierzyński
Miernicki2

Sebastian Miernicki (fot. Beata Zaborowska)

Imię autora Sebastian Mierzyński (Miernicki)
Urodzony 28 października 1972 roku, Biskupiec (Warmia)
Zmarł autor jeszcze nie zmarł
Książki Twierdza Boyen, Skarb generała Samsonowa, Kaukaski Wilk, Skrytka Tryzuba, „Wilhelm Gustloff”, Opreracja „Królewiec”, Buzdygan hetmana Mazepy, Bractwa rycerskie, [[Pruska korona], Szaman, Gocki książę, Relikwia krzyżowca, Pasażer „Von Steubena”, ]]Zamek Czocha]] i Joannici.

Sebastian Mierzyński (Miernicki) urodził się 28 października 1972 roku w Biskupcu na Warmii. Ukończył studia historyczne w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Olsztynie. Mieszka i pracuje w Olsztynie.

Od stycznia 1994 roku pisał felietony w „Gazecie Warmińskiej”. Od 1995 roku pracował w lokalnej gazecie „Dziennik Pojezierza”. W 1999 roku rozpoczął pracę w „Gazecie Olsztyńskiej”, największym dzienniku Warmii i Mazur. Wykorzystując wiedzę historyczną i pasję podróżniczą pokazuje Czytelnikom uroki tego pięknego regionu Polski, jego skomplikowaną i ciekawą historię. Stara się docierać do ludzi o interesujących życiorysach i ciekawych pasjach. Zajmuje się także testowaniem gier komputerowych i pisaniem scenariuszy komiksów.

Pan Samochodzik i... Edytuj

Jest autorem następujących książek z serii Pan Samochodzik i...: Twierdza Boyen, Skarb generała Samsonowa, Kaukaski Wilk, Skrytka Tryzuba, „Wilhelm Gustloff”, Opreracja „Królewiec”, Buzdygan hetmana Mazepy, Bractwa rycerskie, [[Pruska korona], Szaman, Gocki książę, Relikwia krzyżowca, Pasażer „Von Steubena”, ]]Zamek Czocha]] i Joannici.